hogwarts 4 aylık bebeğim sürekli elini ağzına sokuyor ve (elini) emiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sizin bebeklerinizde böyle mi ? emzik emiyor halbuki neden böyle yapıyor anlamıyorum
Znurr hogwarts artık ellerini tanıyor. Bebekler her şeyi ağzına götürerek tanır. Yani artık etrafta onun uzanabileceği yerlerde ağzına götürebileceği küçük şeyleri bulundurmayın. Siz elini tutun sizinde elinizi ağzına götürecektir. Bir diğer sebepte diş dönemine girmiş olabilir ve kaşıyor olabilir
Gizemu0109 hogwarts ay hem de deli gibi elini emiyor. Ellerini keşfetmeymiş bi de diş kaşıntısı da başlamış olabilir 😊 engel olmayın bırakın istediği gibi yapsın 😇
Bsradskran hogwarts oğlum 5,5 aylık hala emiyor emzik veriyorum onu ısırıyor parmaklarından bal akıyor galiba bebeklerin daha tatlı geliyor ☺️
Yademom hogwarts evet elini bırak bulduğu herşeyi emmeye çalışıyor 😂😂 geçen babasının burnunu yakaldı
Gizemgt59 hogwarts 2. Ayını doldurduğundan beri elini emiyor benimkide ellerini keşfettikleri için yaparlar bunu bir sorun olmaz
Smyykts Benimki 6 aylık uzun süredir emiyor baş parmağını, emzik almıyor kabul etmiyor. Genelde uykusu geldiği zaman uykunun içinde uyanip tekrar dalmaya çalıştığı zaman filan Emiyo
NmalkoC Dua edin kendi elini emiyor şuan benımko 7. Ayına giricek bizim ellerimizi emmeye Başladı ve bütün bulduğu şeyleri ağzına sokup emiyor yani bu emme olayının sonu yok ,😄 aksine gün geçtikce ilerliyor ,😄
DurununAnnesi12 NmalkoC ya benim dudağımı emdi o nasıl güçtür ya dudağımın kenarı morardı kapatıcıyla zor kapattım millet yanlış anlamasın diye 🤣🤣🤣🤣