Bebeğim 4 aylık. 3 aylıkken meme reddi başladı. Gündüzleri meme reddi yaptı geceleri emdi. Gündüzleri sağarak verdim. İlk 120 ml / 150 ml bazen 200 ml sütüm çıkıyordu sağdıgımda. Şimdi artık geceleri de reddediyor hiç meme emmemeye başladı. Kullandığım biberon meme reddi yapmayacak yavaş akışlı anne memesi biberonu. Sorun bu değil. Artık başa gelen çekilir meme reddini yenen varsa beni kurtarsın lütfen nasıl yapmam lazım mememi görünce çığlığı basıp ağlıyor. İttiriyor beni hatta bazen tırmalıyor öcü görmüş gibi. Onu da geçtim yeniden emzirmesem bile sağarak versem bile sütüm o emmedikçe azaldı. 2 saatte bir sağıyorum hatta o kadar ciddiye alıyorum ki alarm kuruyorum. Ama buna rağmen git gide azalıyor. Artık sütüm 30/40 ml çıkıyor. İnanın 60 çıktığı cok nadir. Ne yapmam lazım? Çocuğunu 1.5-2 yaşına kadar sadece sağarak emzirenler var. Memem bebeğin eemmediğini nereden anlıyor ya 😳 sağarak emzirenler, bu süreçte sütüm azalmaması için yapmam gerekenler nedir ? Meme reddini yenenler, nasıl yendiniz nolur yardımcı olun. 1 aydır bebeğim memeden tiksiniyor resmen. Helppppppppp güzellikkklerrrr heelllpppp bana bi yardım eli 😃