Merhaba arkadaslar 1 aylık bebeğim var tamamiyle benim bilinçsizliğim tecrübesizliğim kaynaklı memeyi reddetti. Sarılık oldugunda mama takviyesi yaptık biberon ile ama memeyi sonradan tutmayacağı aklıma gelmezdi kimsede uyarmadı bu konuda. Şu anda sağım yaparak besliyorum ama bu sekilde sütüm artar mı belli bir zaman sonra sütüm kesilir mi? Herkes böyle söylüyor çünkü. Bu konuda tecrübeli anneler tecrübelerini yazarsanız coo sevinirim. Memeyi zorla tuttur danısmana git diceksininiz belki ama ben zaten 3 ay sonra işe baslayacağım elinde sonunda sağıcam anneme verecem annem yedirecek bu sürecte yıprandım artık herkesin baskısından emiyor mu zorla emzir demesinden