Hanımlar merhabalar. Ablam hamile. Bebek şuan 6+4 günlük. Bugün kontrole gitti ve kalp atışı duyulmamış. Doktor hemen kürtaj yapalım demiş. Ben beklemelerini ve başka bir doktora gitmelerini söyledim. Bazen daha geç duyulabilir. Başına böyle birşey gelip yavrusunu kucağına alan var mı? Ümit ve duaya ihtiyacımız var🤲