Seda0651 Doktorumun tavsiyesi ile mamaya baslasik fakat kaşıkla verdim içmedi kaşık biberon aldım olmadı . Yavaş akışlı biberon önerisi olan var mı ? Bebeğim 3 aylık orta akis mi olmalı ? Bilgisi olan var mı
Melikekkn Seda0651 Philips aventin aylara göre başlıkları var değiştiriyorsunuz denediniz mi biz onu kullanıyoruz.