1bal1badem Çocuk alerji uzmanına gitmek en iyisi. Normal çocuk doktorumuz tüm belirtilere rağmen bir şey yok normal olabilir bunlar diye bizi 2 ay bekletti çocuğun bedeni mahvoldu. Alerji riski yüksek gıdalar çok çeşitli, bizimkinin ayı küçük olduğu için test yapmadılar hepsini kesip vücudunu temizledik, yaklaşık 1 ayı buluyor bu. 4.ayında deri testiyle tespit yaptık, alerji yoğunluğuna göre doktorumuz bir program çıkardı. Bu programa uyarak 1,5 yaşına kadar tüm gıdaları halletmiştik