Feride10 Kızlar dün gece 12 de yaptırdım hala çıkmadı. Öncekiler dört beş saatte çıkmışlardı. Hastaneye ulaşmaya çalıştım ama kimse açmıyor. Yılbaşından sonra bi değişiklik mi oldu? Sizinkiler kaç saatte çıktı?
kardelen85 Feride10 merhaba benimde yakın zamanda yakınlarım yaptırdı 3 günde çıktı sonuç. yoğunluk kaynaklı 2-3 günü bulabiliyormuş
1omer_annesi Feride10 öğlen iki gibi test verdim akşam 8 gibi cıktı özel de verdim özel devlet farkediyormu bilmiyorum ama gerçi bi kere de devlette vermiştim 3 gün çıkmadı gidip sorduğumda yetersiz gelmiş bidaha alcaz demislerdi
Selcan Feride10 bende haftanın başında vermiştim ertesi günü aksamina anca çıktı. 24 saatten fazla sürdü. Aramıştım hastaneyi yoğunluk var demişlerdi o zaman. Sukur negatif çıktıda rahatladım insallah sizinde negatiftir.
Feride10 kardelen85 3 gün mü?:) çok geç çıkmış ya tüh. Ben de acaba kaydımı yapmayı mı beceremediler de testim çöp oldu diye düşünmeye başlamıştım:) teşekkür ederim cevabınız için. Hangi ilde yaptırmıştı bu arada testi sizinkiler?
Feride10 1omer_annesi ben iki kez devlette verdim bundan önce dört saatte çıktı hemen. Üçüncüyü de çabuk çıksın diye devlette verdim üstünden bir gün geçecek ama hala ses seda yok. Bir yanlışlık mı oldu acaba diye düşünmeye başladım. Arıyorum kimse de açmıyor
kardelen85 Feride10 izmir de ben kasım ayında yaptırdım 4 saatte çıktı özelde. ancak şuanda çok yoğunluk var bu yüzden geç çıkıyor
Feride10 BugsBunnyy pandeminin en yoğun olduğu dönemde vermiştim testi gecen sene dört saatte çıkmıştı. Demekki artık herkes o kadar bıkmış ki kimse eskisi kadar özen göstermiyor:)
BugsBunnyy Feride10 430 bin test var 100 bin daha az oluyodu genelde en yogununda bile 77 bin vaka var su ana kdr gorulen en cok vaka bunlar icinde saglik calisanlari oldugunuda dusunurseniz.
Feride10 Selcan çok çok teşekkür ederim. Demekki ciddi yoğunluk var. Umarım negatif çıkar benim sonucumda sabırsızlıkla öğrenmeyi bekliyorum:)
HLmom Feride10 salı günü verdik 12.30 da sonuç 8 de çıkmıştı eşim pazar günü verdi onun 5 saatte çıktı
HLmom Feride10 inşallah negatif çıkar bizim eşim 5 aylık kızım ve 5 yaşında kızım pozitif çıktı maalesef