Cydclkts 2 ay once dogum yaptim sezeryanla ve tupleri baglattim. Emziriyorum ilk adet kanamami dun gordum ve yogun bi kanama oldu ilk oldugu icin mi yoksa tuplerden dolayi mi bilemedim doktora gitmeli miyim emin olamadim
Deletedmom6262 Cydclkts Yok normal benimde 2ay sonra oldu çok yoğun yeni doğum yapmış gibi oldum😆 lohusa kulodu kullandım
Bubenimoykum Cydclkts benimde çok yoğun oldu ve bu 5 ay sürdü şuan 6.aydayim ve düzensizlik başladı bilmiyorum bu normal birsey mi?