ipekk05 içine zararlı olan parepeni neden koymuş o zaman canım. Ayrıca karın agrısı kabızlık vs seylerde yapabılıyor. İlk kızım çok zorlandı ağladı kabızlıktan tecrubesızdım kullandım. Buyudu tekrar kullanım dedim kensızlık oldu 7 yasında bu seferde her vermende karnım ağrıyor dedi yine bıraktım. Şimdi ikinci oldu kullanmıyorum. Tercih sizin. Her önümüze sunulanıda içeriğini kontrol etmeden vermeyelim.