Portakaldaavitaminn emys2939 bende surda bekliyorum bebeğim bir aylık sma aldık bizde ilk önce iki gün öncede aptamil aldık sma da sanki tuvalettini yaparken zorlaniyir biraz iki gündür Aptamil kullaniyirum gayet rahat yapıyor
Mommysharkdoodoodoodoo Bebeğe göre değişir benim oğluma Aptamil ağır kabız ve gaz yaptı şikayet de ettim burda reklamlarını yapan sahte anneler oluyor büyük büyük övenlere dikkat edin daha önce ifşa olan hesaplar var
eylulnisa_20 emys2939 benim kızıma da Aptamil ağır geldi kabızlık oldu , sma kullanıyoruz o yüzden ara da Bebelac Gold alıyorum ikisini de severek içiyor içerikler aynı
123_lutfiye Biz araştırma sonucunda sma kullanıyoruz, bebeğim çok seviyor fakat çok kötü kokuyor 🤷🏻♀️ tavsiye ederiz
papatyaannee emys2939 3 aydır aptamil kullanıyordum severek içiyordu memnundum iyi mama ama kabızlık şikayetinden değiştirdik bugün 2. Günümüz sma kullanıyoruz gazını aptamile göre daha rahat çıkarıyor bebekten bebeğe değişir denemeniz lazım
AyazMerve emys2939 aptamil denemedim , sma kullanıyorum 7. Aydan itibaren , şuan 13 buçuk aylığız . Memnunum bebeğim severek içiyor .