4 aylık şuan kızım sadece anne sütü alıyor biz bir şey yerken ağzını açıyor mesela bazen kimyon çayı veriyorum kolik olduğu için bir çay kaşığı devamını istiyor bağırıyor kaşığa saldırıyor. Bişi yerken kızımdan uzakta yiyorum üzülüyorum. 5.ayda ufak ufak tadimlara basliyim diyorum sizler kaçıncı ayda başladınız ve ne ile nasıl başlasam 3 gün kuralını pek anlamadım yani yaptigimizdan sadece tüm gün 1 kaşık mi vericez her öğün mu bir kaşık verilecek aydinlatir misiniz