BeniSahteSevme bizimki hiç sakin değildi ama bu kadar da değildi.. dans ederiz şarkılar söyleriz kitap okuruz parka gideriz eşim işten erken geliyor ilgili de sağolsun sağlığımız yerinde hep şükrediyorum ama insanın bazen bam teli atıyor işte.. 1.5 sene saçımı bile taramadım hep oğlumla evle ilgilendim, şikayetçi değilim, bebeğimi mutlu görmek, onunla kaliteli vakit geçirmek istiyorum hepsi bu..