Ben vegaferon kullanıyorum bebeğim gayet güzel içiyor diğerleri hep takviye edici bundan 3-5 ay sonra demir eksikliğiyle daha ağır ilaçlar kullanmak istemem o yüzden doktor ne derse onu veriyorum herkesin güvendiği bi doktoru vardır tabi sizde doktorunuza danışın