Destinaaa benim aylarca sürdü bu şekilde sağ tarafımda inanılmaz bir ağrı ve şişlik vardı, doktora gittim 4. ayda spiral taktırmıştım. O da enfeksiyon olduğundan oradaki lenf bezleri sürekli mikropla şavaşmaktan şişip ağrı yapıyormuş bana öyle dedi, antibiyotik kullandım bir kaç ay sonra geçti