Mom1414 sanırım tazyikli sütün! Sakın sağma sağdıkça artıyor süt arttıkça daha da tazyik artar çünkü! Hortumu düşün ucunu tutup tazyikli gönderdiğini o sırada suyuda açarsan iyice hepten fışkırmaz mı! Sütte öyle olur sağarsan! Şimdi bebeği doyurmak için devamlı süt üretiyor beyin zamanla ne kadar sütle doyduğunu anlayıp ona göre ayarlayacak birde önsüt son süt karışıp meme yumuşayacak ozaman tazyik gider ! Sabırlı olmak gerek. Bebeğini geriye yaslanarak uzanır gibi bebeğinde üzerine uzanmış gibi olsun öyle emzir biraz akımı yavaşlar. Yada çok rahatsız olursa bebeğin elle sağ sakın pompa makina kullanma.