Edaazad Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık hamileyken sadece 9 kg aldım şu anda 50 kiloyum kilo almak istiyorum ama olmuyor iştahım yok önerileriniz var mı
Cagl Edaazad bizde vermeye çalışıyoruz işte 😂 bebe bisküvisi muz süt içine bal karistirin milhsek gibi yapıp her gün için
Sukursebebiii Edaazad ana ogun disinda mutlaka ara ogun yapin. Bu ara ogunler de kalorili olsun. Patates salatasi makarna hamur isi vs o tarz yani 😂 yatmadan once de eger bir saglik sorinunuz yoksa yiyip yatin 🙊
Cagl Edaazad maalesef verilmiyor 49 kiloydum hamile kalmadan önce 63 kiloya kadar çıktım bide sezeryan olunca göbek falan hepsi kaldı nsl gidecek bilmiyorum
Edaazad Sukursebebiii bu saydiklarinizin hepsine bayilirim aslinda 😃inanin en buyuk sorunum bebegimle ilgilenmekten bazen kahvaltimi oglen 12-1 de yapiyorum ordan hesaplayin siz
Sukursebebiii Edaazad evet haklisiniz ben de oyleyim. Ozellikle kahvakti olayinda. Ama yemeden kilo alimi pek de mumkun degil sanirm 😬