Oğlum 3 ay 3 günlük Ya durup şöyle doğru düzgün emdiği yok emiyor çekiyor kafayı geri bakınıyor tekrar atlıyor tekrar çekiyor kendini gazını çıkarıyorum yine aynı az kilo alıyor sütüm var mamaya başla diyor doktor meme reddi var hafiften anca geçiyor sütüm varken mamaya başlamak istemiyorum sıpa adam gibi emse kilo alıcak son 1 aya kadar çok iyi gidiyordu kilosu ama oyun oynuyor mememle resmen çok üzülüyorum ya sessiz loş ortamda emziriyorum o zaman da yapıyor