Kızlar selam bebeğim 4 aylık son 2 haftadır ağzından acayip fazla şekilde salya çıkarıyo sürekli ishal oluyo emziğini tutmuyo ısırıyo sürekli mamasını yemiyo onuda ısırıyo elleri hep ağzında parmağımı tutup ağzına koyup ısırmaya çalışıyo😂 doktora götürdüm diş çıkarmaya başlıyo olabilir dedi damaklarında hafif sertlik var dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı daha çok erken değil mi diş çıkarmak için aşırı huzursuz 🥲