Merhabalar hanımlar kızım 2 ay 21 günlük hamileyken ayaklarımda baya bir ödem oluşmuştu doğumdan beridir eski ayakkabılarımı daha hala zor giyiyorum spor ayakkabılarım falan ayağımı vuruyor sizinde böyle mi oldu ayak numarası değişip birdaha küçülmeyen var mı yoksa daha zamanı var mı bu odemin azalması için sizin nasıl oldu