Arkadaşlar selam🌸 valla nasıl böyle oldu anlamadım ama kızımın gece uykuları çok güzeldi ama şimdi yatırdıktan sonra bir-iki saat aralıklarla uyanır oldu. Kucağımıza alıp sallıyoruz tekrar yatırıyoruz. Beşiğinde de kalmak istemiyor. Bu durumu yaşayan ve sonra düzelen oldu mu?? Lütfen geçici desin biriniz😭