Kizlar normalde bebeğim gece 11de yatar sabaha kadar iki uç kere emmeye kalkardı sabahta uyanır oynar uyurduk böyle alışıktı daha iki güne kadar fakat arkadaşıma gitmiştim orda uyuyamadi derken eve gelince erken uyudu 8 buçukta uyudu kalkmadı gece uykusuna geçti bende öyle olunca uyandirmadim salladım emzirdim yatırdım şimdi 9da yatiyo gece 1de kalkıyo bezini değiştiriyorum bakiniyo oynuyo emiyo uyuyo iyimi yaotim kötümü yaptım bilemedim o erken uyuyunca ev bomboş gibi birazda vicdan yaptım anlmadim