Aliaslan1 Kızlar 2 aylık oğlum var oyun halısı almak istiyorum üstü çıngıraklı olanlardan siz ne aldınız ne önerirsiniz
Sedagny Ben e ebebekten fisher Price aldım marka olarak. Ama sanırım başka bir markanın uygun olanı da varmış burda birisi yazmıştı ama aklımda değil marka. Biz memnunuz piyano sesi , oyuncaklarından.