ben 11.30 a ayarlıyorum uyku saatini duş aldırıp mamasını verip yatırıyorum (benim bebek anne sütü almıyor) doğdugundan beri bu sekildeyiz önceden erken kalkardı kücük oldugu icin, suan saat 5 e kadar ya da 6 ya kadar uyanmıyoruz bütün ilaçlarını da akşam mamasına katıyorum sabahta 7-8 arası uyanır bi mama daha yer sonra 10-11 arası gerçek uyanışa geçeriz