Hmzamom Mrb doğum yapalı 48 gün oldu kirkimiz cikti ama hala kanama devam edio bazen normal akıntı gibi oluo sonra tekrar baslio ama baştan beri kötü kokulu az bsey olsa bile leş gibi koku oluo ne zaman gecer acaba sizlerin ne zmn geçti 🤔
Ahanife Hmzamom benim 50. Günde bitmişti herkesin bünyesi farklı çok uzun sürenleri de duydum kokusu bende de olmuştu sonra kendiliğinden geçti gidememiştim hastaneye hatta etrafındakiler için temizleniyordur dediler ama bilmiyorum tabi siz yinede gidin enfeksiyon da olabilir
Gizemeren Hmzamom benim ilk 20 gün oldu kanama sonra bitti 40ıncı günümde tekrar başladı sağlık ocağına gittim normal 1 haftayı aşarsa doktora git pıhtı kalmış olabilir dedi 1 hafta kadar sürdü öyle doktoruma gittim artık rahmin tamamen kendini toparlanış kanamada bitmiş dedi.1 haftayı geçme durumunda doktorunuza sorabilirsiniz
Asibayan2 Benimde 20 gün kananamam oldu sonra kesildi dün 40 olduk şimdi tekrar basladı anlamadım acana adet mi bu ama kotu kokulu geliyor hala
Hmzamom Asibayan2 bnmde kesilmisti sonra geri basladi ama baya bi geldi adet gibi ama çok koku var camasr değişmekten bıktım artik çok rahatsizm bu durumdan
Hmzamom Ahanife bende bekliyorum kanamam kesilsin öyle gideyim diye alttan bakma fln olur die ama bu şekilde de duramiyrm artik
Ahanife Hmzamom Tabi olabilir ne yapacakları belli olmaz evet biliyorum maalesef ki hem kanama hem de o koku olunca hiç rahat olamıyorsun yani sanki yanımda duran birine de kokar mı diye bile düşünüyordum yani 🤦🏻♀️
Hmzamom Ahanife aynen eve gelen misafirlerden kaciom resmen yaklasmiom illaki koku hissedilir diye birde tam yaz vakti
hnfgunes Benimki araliksiz tam 2 ay surmustu kisiye gore degisebiliyor. Uzun surmesi de koku da normal endiselenmeyin
Hmzamom hnfgunes ınsallah doktora gideyim de enfeksiyondan da korkuom idrar yaparken cati kemiklerim acio resmen
Saliha0540 Hmzamom benim yaklaşık 50 gun sürmüştü hatta tam bitti der dus alirdim tekrar akintilar gelirdi.sonra 2 ay adet olmadim.simdi yeni yeni dyzene griyorum.bu arda oglum 6.5 aylik