Mrb kızlar 17 aylık kızım Var bazı hareketlerı benı şüpheye düşürüyor otizm olabilir mi korkusu var yapamadıklar ; konuşma yok mama baba diyor anlamlı olarak.İşaret etmiyor ismine bazen nadir bakar iki ismi var belki alişmadı diyorum , göz kontağı var bazen kısa Süreli ama. İki gündür de elini kapatıp acıyor gün icinde bişey isterken ısrar ettıgınde ,banyodan cıkmak ıstemeyınce aglarken heyecanlandıgında oyuncak kurarken fılan yapıyor . Oyuncakları anlamına göre oynar , alkış baybay yapar ,komutta ver gel al yat hadı gıdelım hayır desem anlar.Su ıstese getırır elıme verır içirmemi ister oyuncaklarını elıme getırır oynamak ıcın oyun başlatır ama kısa süreli hareketli bi bebek hemen sıkılır öyle pek kımseye ilgisi yok kucakta durmayı sevmez uzun oldu kızlar sizin bebeklerınız nasıl böyle durumları varmı normalmı anlamadım cokta belırtı yok gıbı bazen bılerek mı bakmıyor derım sıkıya gelmeyen bı cocuk 😥