Liyuzamomm Bebeğim 10 günlük. Hem erken diye hem de meme reddi yapar diye emzik vermedim. Sizler emzik kullandınız mı veya ne zaman kullanmaya başladınız ??
Nesli06 Liyuzamomm doğduğu günden itibaren vermeye çalıştım almadı. Sonra 4 aylıkken tuttu. Şimdi 1 yaşında ve kankalar
Ates_mami Liyuzamomm 40 indan sonra vermeye başladım. 3.aya kadar nadiren aldı. Sonra alıştı. Şuan 1 yaşında. Onsuz yapamaz.
Bedsssss Liyuzamomm Doğduğu ilk gün verdim hastanede. Ne kadar çabuk alışırsa senin için o kadar iyi cnm. Bence seni emmeyle hcbjd alakası yok .
ikikoalaanasi Liyuzamomm ver bence hiç bekleme bende senin gibi düşünerek 1 ay vermedim ve sonuç hüsran daha da tutmadı