Merhaba sevgili anneler. Kizim tam 4 aylik. Ben ogretmenim kizima annem bakiyor. Sabah emiyor oglen gelene kadar 1kere biberonla sagdigim sutu iciyor oglen beni emiyor ogleden sonra yine bir kere biberon ve sonra yine gelmis oluyorum. İlk aylarda sagdigim sutler bitti. Yakin zamanda da cok fazla sagamiyorum. Sutum kizima yetiyor ancak sagacak kadar cok degil ve inanin zamanim da olmuyor. 2.donem icin mama vermek yerine keci sutu icse dogal olur diye dusunuyorum ama ona da 1yastan once vermeyin diye okudum netten. İlcede yasadigimiz icin devlet hastanesinde 1doktor var sadece ona birakmak istemiyorum. Aranizda bu konuda doktorla gorusen yada bebegine 1yas oncesinde keci sutu veren oldu mu. Yardimci olursaniz cok sevinirim. Allaha emanet olun hepimize kolayliklar diliyorum🥰