Bebegimmile 2 dozunu da yaptırdım. Kendimiz aşı ile her hastalıktan korunurken, daha savunmasız o yavruya haksızlık olmaz mı aşı olmaması? Sakıncası yan etkisi acısı BİLe olmayan ağızdan yapılan bir aşı. Burası yıkıldı bi ara salgın varken rotavirüsten hastanede yatan bebekler çocuklar diye. Bütün özel aşılarını yaptırdım. Çünkü çeşit çeşit hastalık var. Tedbirimizi alalım takdir Allah’ın.