Merhaba arkadaşlar kizim subat ayinda bir yasına girecek, doğum günü için elbise almak istiyorum,magnet yaptirmak için de herhangi bildiğiniz güvenilir bir sayfa var mi?Bir de son olarak Ankara da yaşıyorum bildiginiz 1 yas cekimi için fotoğrafcı da önerebilir misiniz?Sizler nasıl yaptınız paylaşırsanız sevinirim..