Ankakusu35 bende 52 gün oldu sezeryan olalı 40 ım çıkmadan 2 3 gün önce bitmişti temizlenmiştim ama 5 gün önce tekrar kanamam başladı ve çok yoğun 3 gün sürdü şimdi az az hala devam ediyor dün doktoruma mesaj attım bu regl kanaması mı 40 ım çıkar çıkmaz hemen olur mu bu dedim oda regl degil sezeryan sonrası olabilir kanama 2 aya kadar normal kabul edilebilir eğer geçmez se 2 3 gün içerisinde neden olduğuna bakmak gerekebilir kontrole gel dedi şimdi biraz azaldı pazartesi ye kadar geçmez se gidicem kontrole ben de şaşırdım kimisi regl olabilir dedi