fairytaleofthestars İki gecedir gram uykum yok gündüz de uyumuyor kucak harici nasıl bir gaz sancısıysa😢elektrikli anakucağı alacağımm artık kucakta sallamaktan kollarım koptu belki bi umut.. bugün 55 günlük olduk sizde durumlar nasıl
Mehtap038 fairytaleofthestars 48 günlügüz 48 gundur uykusuzum desem abartmış olmam.artık ayakta uyuyorum konusma guclugu fılan yasamaya basladım mıgren de cabası tabı.Allah kolaylık versın cnm
Mavis34 fairytaleofthestars bende var elektriklisindrn en fazla 15 dk duruyor onda oda sakin zamanında duruyor ağlama krizlerinde hayatta durmuyor
fairytaleofthestars Mavis34 bir günleri bir günlerini tutmuyor kucakta uyuyor benimki çok güzel bir şekilde ona da kol zor dayanıyor
Mehtap038 Mavis34 hep aglıyor cnm uyurken aglıyo uyanurken aglıyo acken tokken.dr kolık bebek dıyor sadece.dr unu degıstırıcem baska bı sıkıntısımı var acaba.55 e az kaldı ıns bızde duzene gırerız cnm
Mavis34 fairytaleofthestars inan benimde artık ellerimde bileklerimdenkapi kolunu açacak derman kalmadı benimkide emerek kucakta uyukluyor yerine bırakınca hemen kalkiyor. Uyanıkken 10 15 dk dan fazla hic bir yerde durmuyor hep kucakta gezmek istiyor
Mavis34 Mehtap038 benimkide öyleydi bu tür bebeklere hep kolik deniyor galiba. Şimdide kucağa alıştı miz mız hep kucakta gezmek istiyor ama ilk 55 gün kadar sebepsiz ağlamıyor. Artık konuşunca gülüyor oyun halısında biraz zaman geçiriyor çok daha iyi ilk hallere göre 2.5 aylık olduk bende bir 4 aylık olsada gaz olayı düzeltse tamamen diye bekliyorum