Günaydın kızlar. Iki gecedir kızımda çok öksürük var. Ateş burun akıntısı vb. Şeyler yok. Doktora gittik. Prospan verdi. Iki gundur iciriyorum ama gecmiyor. Az öncede pekmez verdim sade şekilde bir anda kustu. Tadini sade sevmedi galiba. Ne yapabilirim başka bana onerilerde bulunur musunuz? Yaptim ise yaradi dediginiz. Kizimin genel olarak birseye alerjisi yok. Sadece süt pişik yapiyor onu vermiyorum. Ne çare bulabilirim. Yazık yavrum öksürükten keyifle yemek bile zor yiyor. Çok üzülüyorum. Bu arada 17 aylık. Ona göre öneride bulunabilir misiniz bana? Rica ediyorum. Naptiysam geçmedi. 😔