selosunannesi 40 imiz cikti ama kanama devamn etti bugün 55 ncı gün 53 de kesildi gelmedi 55 de kanama şeklinde gelmeye başladı tekrar adet oluyor demi ilk olduğu için bilmiyorum internetten de kesin bişey bulamadım
Sunshinemom selosunannesi kanama bitince az az leke gibi geldi bnmde doktor normal demişti. 5 ay oldu hala adet olmadm
nilufer19 selosunannesi bende aynen öyle oldu, 40 çıktı ama hala kanama devam ediyordu. Sonra anladım adet olduğumu. Emzirmediğim içim hemen adet olmaya başlamıştım
selosunannesi nilufer19 korkuyorum da geri çekilme.oldu sadece korunma yöntemi daha seçmedim başlamadım olunca sevindim.adet diye ama korkmuyor da değilim
Sunshinemom selosunannesi yok ben henüz hiç olmadım o gelen leke lohusa kanamasıymış. Bnmde düzenliydi
minikkira selosunannesi belki lohusa kanamanız bitmiştir peşine regl olmustur sizde. Bir Arkd başına gelmişti ama doktorunuza danışmanız daha iyi olur
selosunannesi minikkira bana da öyle geliyor bı yazayim doktora inşallah öyledir bazıları regl olmuyor aylarca