Elifff789 36 gün oldu doğum yapalı dikişlerimin çoğu düştü ama daha var bide sarı şekilde akıntım oluyor kötü kokulu bunlar normal mi acaba
Yalnizanne_06 Elifff789 öyle bi akıntı varsa enfeksiyon kapmış olabilir dikisler anca 40 gunden duser zaten bence bi dr a görünün krem fln verir büyük ihtimal
iki_prenses_annesi Elifff789 dikişler benim de 40 gün sonra düştü canım o normal yani ama akıntı enfeksiyon belirtisi bı görün derim doktora
Ozgeakah Elifff789 3. Haftada nerdeyse hepsi düşmüştü 1. Ayda hiçbirşeyim kalmamıştı. İlk 2 hafta falan çok ağır bi koku oluyor gerçekten çürümüş et kokusu gibi doğum yapıyorsun kolay değil eğer ağrı kızarıklık kaşıntı gibi şeyler varsa bi gidin doktora