Bibebebi 3 aylıkken öğrendik maalesef ben diyete girince beni emmeyi tamamen bıraktı 😔 diyet mamaya çok zor alıştı. Sonra 8 aylıkken denetelim normal mamaya geçelim dedi doktor çünkü hiç kilo almamıştı 3-4 ayda 100 gr aldı 😔 10 aylık olana kadar normal mama kullandık ama alerjisi birden arttı. Geçmeyen pişik, aslaa geçmeyen gaz sancıları ( öyle sancılandı ki dün lavman yapıldı düşün ) gece 2 de doktora gittik. Dişte çıkarıyor 😔 ağzı yara oldu ateşten pamukçular oluştu bide vitaminsizlikten çıkan beyaz yaralardan 😔 napıcam bilemiyorum 😔