Gsarem Merhaba anneler bebeğim 4,5 aylık bende grip oldum maske takıyorum ama korkuyorum ona geçer diye geçer mi birde en çabuk nasıl atlatabilirim emziriyorum 🥺
Melikeeeecansuu Gsarem gecıyor bnde cok agır grıp oldum ogluma gectı 8 aylık öksuruk var kusuyor ıyı degıl
Yasemin38 Gsarem maske ve bebeğini emzirme öncesinde ellerinin temizliğine dikkat et canım. Odayı havalandırmayı ihmal etme. C vitamini tüket bol bol. Beslenmene dikkat et. Geçmez inşaAllah bebeğine. Çok geçmiş olsun canım
Merveyselkaya Gsarem çok geçmiş olsun maskenizi 2 saatte bi değiştirin ve eger kullanmak isterseniz aferin forte diye bi ilaç var o sütü kesmiyor ben ondan içtim 3 gün sabah akşam içmiştim bol bol da nane limon içtim çok şükür toplarlandim bebeğe bulaşmadan
Merveyselkaya Gsarem inşallah ya o kadar dikkat etmeme rağmen oldu çok şükür geçti bebeğime bulaşmadan