Yvzslm2202 sadece anne sütü veriyorsanız acele etmeyin bence. En değerli besin kaynağını veriyorsunuz.. şifadır anne sütü en iyi ilaçtır..
verceğiniz hiçbişey onun yerini tutmayacak..
6 ay olana kadar bekleyin bence.. Burda ek gıda için çok acele eden heveslenen anneler görüyorum özellikle anne sütü alanlar çok saçma geliyor😟