Ballilokmamelmaliturtam bence almayın. Nikon Canon serileri artık çok hantal olmaya başladı. Yani klasik aynalı model seviyorsanız orası ayrı ama günlük çekimler için kullacaksanız daha iyi sonuç veren daha pratik makineler var. Ben de nikon d5100 var, sırf taşıması zor geldiğinden hiç çekim yapmıyorum. Kur bu noktaya gelmeseydi, fujinin aynasız modellerinden alacaktım.
Tavsiyem fujifilm xt3. Lens kitine sen karar verirsin ama ben en az 18-55mm alırdım