Busrauzun İsmini ne kadar söylersem söyleyeyim asla bakmıyor . Sanki kulakları kapalı hiç duymuyor . Otizm ihtimali çok düşük gibi geliyor çünkü diğer her şeyi gayet normal görünüyor . Böyle bi durumla karşılaşan var mı ? Geçici bi süreç mi ?
Rikaa Busrauzun ismini bilmiyordur canim askim oglum kizim demeyin sadece ismiyle hitap edin 1 aya ogrenir
eceunverkanra Busrauzun Ben bir ara surekli ismi disinda her seyle hitap ettigimi farkettim, annem,annecim,oglum gibi. İsmini ogrenmemis. Farkettikten sonra artik hep ismiyle hitap etmeye basladım ve su an ismine bakiyor. Diger her gelisimi normalse hic endiselenmeyin daha sık ismini telaffuz edin, her seyde ismiyle hitap edin bir de esinizle fln konusurken ismini gecirin cumlelerde mesela o da ogrenmesine yardimci oluyor🌸
Busrauzun Cimcime38 Evet duyuyor diğer bütün komutları anlıyor yerine getiriyor sadece ismine tepki vermiyor .
Cimcime38 Busrauzun sürekli ismiyle hitap edin pes etmeyin daha tam anlamamış demekki bu kötü biley degil allah daha beterinden korusun
Burcc Busrauzun sürekli ismiyle hitap etmeyin bence, bize bir uzman ismiyle çok fazla hitap ettiğiniz için ismine duyarsızlık oluşmuş dedi. Aaa bak burada ne var? Gibi heyecanlı sesler çıkarıp, size dönüp baktığında ismini söyleyin dedi.
Busrauzun Rikaa Doğru söylüyorsunuz teşekkürler bi süre sadece ismiyle hitap edeceğim inşAllah düzelir 🌸
Busrauzun Havvakck derdini anlatıyor anne, baba ,meme ,mama,nannane(anane) dede, gel, gitti ,düştü ,al ,su ,aç hayvan seslerinin çoğunu söylüyor
eceunverkanra Havvakck Sadece evhammis, o donem cok yipratmistim kendimi cok sukur her seyi normal 15 aylik olmak uzere☺️🧿 Sordugun icin tesekkur ederim🌸
Duyulurum Busrauzun daha önce ismine bakıyordu da şimdi mi bakmiyor? Öyleyse muhtemelen geçici bir şeydir
Havvakck eceunverkanra çok sevindim canım zaten postu okuyunca içimden demiştim bişeyi yoktur diye çok mutlu oldum cnm ♥️
eceunverkanra Havvakck Yapar yapar☺️ Zamani gelince her seyi yapiyorlar benimki 6,5 aylikken anca kukuman kusu gibi oturuyordu yuvarlanma bile yoktu simdi yerinde tutabilene ask olsun😂