Oglumcanim_ Merhaba oncelikle uzmanlara gore mumkunse 0-3yas ekranla hic tanismalari istenmiyor. Benim oglum da cizgi filmsiz yemek yemezdi sadece yemek yedirirken izletiyordum ama zaman gectikce sureler uzamaya basladı baktim cizgi film izlesin diye yemek yememeye de basladı zaten pismanlik cekiyordum direkt kestim cizgi filmi. İlk basta oyunlar oynatarak, konusarak fln yedirmeye basladim daha sonrasinda kendi yemek istemeye basladi su an blw tarzinda ilerliyoruz ve cizgi film hayatimizdan tamamen cikti☺️ Sizi cok iyi anliyorum, yemek yemeyen bir bebegin ne kadar zor oldugunu biliyorum cunku. Benim oglum su an 15aylik bu soylediklerim 13.aydan sonra oldu siz de bu sekilde deneyebilirsiniz eger iciniz hic rahat degilse.