Purpura26 HerseyimizAren Yani şuan 6. Ayına az kaldı. En azından oyundan şakalardan anlıyor. Oyalaması daha kolay oluyor. Dışarı çıktığımızda etrafı izliyor ağlamıyor
Bebybaby 8 aylık hala rahatlamadim hatta daha çok zorlaştı emeklemisi dış cikarmasi uyku uyumamasi bence büyüdükçe daha zorlaşıyor rahatlik dönemi 4 5 yaş bana göre 😂
sokomel 22 aylık rahatladım diyemem. ara ara kendi kendine oynadığı oluyor dönem dönem. ama çoğunlukla ben mutfakta iş yaparken yemek vs anne geel diye yüz kere çağırır. uyanıkken iş yapmak çok zor genelde gündüz uykularını değerlendiriyorum.