Gunsss bizde üç ay önce covid olduk ben öğretmenim okuldan getirdim, önce benim halsizlikle başladı eklem ağrıları sonra kendimi izole ettim kızım 5 aylıktı dedim ayrı kalalım eşimle odayi ayırdık üç gün sonra da onlar hastalandı yani anlicaniz çocukta kalmıştır, annenize göndermemenizi tavsiye ederim, yazıktır yaşlıların bağışıklık düşük olur.bebekler daha rahat geçiriyor merak etmeyin, Rabbim şifa versin.bol kekik limon kaynatın icinede kara biber atın açsın boğazınizi, bide ballı zencefilli karıştırın yiyin, sıcak suyla da içebilirsiniz.cok geçmiş olsun 🌸