Benim bebeğimde iki aylık olmak üzere bir haftadır ellerini emiyor.Aç olduğu için değil artık keşfettiği için yeni şeyler öğreniyor.Zaten yenidoğan bebeklerin aranma refleksleride kuvvetlidir.Yani aç değilken bile açmış gibi davranmaları normaldir.Çünkü emme refleksleri çok fazla gelişmiştir☺️