_mmom diyorum ya canım doktora gittim diye birde yaptıklarımı yazdım öyle geçti hala yine arada kızarır bebek teni hassas sonuçta hassas davranmalıyız ben bazen ılık suyla siliyorum altını bebek bezi olarak doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum ama sen farklı beze geçersen daha çok ufak daha beter yapabilirsin bezine devam et doktora git oda sana dediklerimi söyleyecek zaten endişelenme hiçbir şey kalıcı değil geçiyor ama şöyle bişey senin yediğin bile dokunmuş olabilir alerjisi olabilir belkide her ihtimali söylüyorum sadece bezden kaynaklanmaz senin yediğin asitli şeyler bile yapar