Zeynepnisanaz Arkadaşlar merhaba 20 günlük bebeğimin yüzünde isilik gibi mi desem minik sivilce tarzında bişeyler çıktı böyle birşey yaşayan var mı neden olur acaba yaşayanınız varsa nasıl geçirdiniz?
Hsniye7 Zeynepnisanaz bebek vazelin sür canm.kendiliğinden geçer benim bebişimde 1 buçuk aylık.ondada oyle çiktı.eger islak mendil suruyorsanız ondanda kaynaklanabilir.
RubarTaha Zeynepnisanaz bebek sütünuzu aldığı için sizin hormonlardan oluyor doktor bana öyle demişti zamanla geçer dedi geçmiş olsun 🙏
tubanese Zeynepnisanaz anneden geçen hormon bunun için doktora götürmüştüm 10 gün içerisinde normale dönüyor
Gokce91 Zeynepnisanaz benimkinde de var ama köpük kaka olunca doktora da sordum alerji gibi duruyor dedi, süt ürünlerini kestim bir de yumurtayı düzeldi, bir deneyin eğer geçerse alerjidir