BabyGirl o hekime göre değişebilir canım. Bizimki çok tatlı güler yüzlü bi doktor sadece gastroentolojiye gitmeni öneririm ama içim rahat etsin diyosan alerjiyede götür dedi. Olmuşken onada bakılsın dedim tamam diyip randevuyu açtı. Gıcık birine denk gelirsen gerek yok diyip kestirip atabilirde