Miran1306 burnu temiz olsa da olmasa da her gün veya 2 günde bir serum fizyolojik ile burnunu temizlemen lazım. Benim de ilk çocuğum ve burnundan hırıltı geliyordu hiç temizlemek aklımıza gelmemişti bende bronşit oldu sanıp ağlamıştım doktora götürdük her gün temizlemem gerektiğini söyledi. Sürekli temizledik ve bebeğin burun kanalları geliştikçe hırıltısı gitti. Eğer temizlemezsen tıkanır huzursuz olur ağlar. Hasta olur geniz akıntısı olur oradan da ciğerlerine inip bronşit olur. Sakın ihmal etme her gün temizlemeye çalış