adrmz54 bende ekim ayında atlattım ekim 21 de bitmişti karantinam. Dediğiniz gibi en azından 3 ay antikor olur erkenden yaptırmayım aşıyı dedim (.tek doz olmuştum atlatmadan önce) 2,5 ay bir zaman geçti ve ben hastayım 10 gündür test vermeye gitmedik konduramadım. Evden de kimseye bulaşmadı bir belirti olmadı çocuğumda falan evde atlatmaya çalışıyorum benim de merak ettiğim bir konuydu yazmak istedim o yüzden 🌸