Arkadaşlar kızım bir yaşına girdi, ama gelin görün ki 1 yaşına girmesiyle bütün huyları uyku düzeni herşeyi değişti, Bir yerinde ağrı mı var diye doktora götürdüm ama şükür bişey çıkmadı . Ne gece ne gündüz uyumak istemiyor asla sürekli uyumaya yemeye herşeye itiraz ediyor,çok ağlak Bi bebek oldu normal mi bu durum yaşayanınız var mı? Son 1 aydır çok yordu beni 1 yıldır bebek bakıyorum bu kadar zorlanmamıştım😒