EzgiBade 20 günlük bebegim gözlerini şaşı yaparak bakıyor çoğu zaman. Cok sevimli oluyor ama gözlerinde bir sıkıntı olduğunun belirtisi midir acaba
JackDaniels EzgiBade Kısa süreliyse o dönemde normal. Fakat uzun sürüyorsa bi uzmana danışmanızda fayda var
Alvindmrkl EzgiBade çok tatlı oluyorlar ama dimi bende endişe etmiştim 2 aylık kontrolde sorcam şimdi ara ara yapıyor
Syyyy EzgiBade ilk 3 ay bebeklerin gözlerinde kayma olabiliyor normal. Gene de çocuk doktorunuza sorun
Duyulurum Syyyy göz muayenesinden doğru sonuç için 4 aylık olması bekleniyorsa o zaman biz bu postan ne gibi bir sonuç çıkarabiliriz? :) doktora muayene için gidilmesini öneriyorum ben. Hiçbir sorun yokken de öneriyorum imkan varsa.
Syyyy Duyulurum tabiki gidilir sadece ilk ayda gidilip bir şey yok denilip bir daha gitmeyenler var ben ona istinaden böyle yazdım. Merak etmeyin Doktor karşıtı değilim ve çocuğum için bilgilenmek için her alanda makaleler okuyorum 🤗
Duyulurum Syyyy tabi anne olunca insan önce kendi çocuğunun doktoru olmak zorunda oluyor evde, ona göre de bilgilenmek zorunda. Bize çocuk doktoru göz muayenesi önermişti 1 aylıktı oğlum. göz doktoru da 12. ayda tekrar kontrol önerdi.
Gunsss EzgiBade Ben de bebeğim 1 aylıkken koşa koşa göz doktoruna götürmüştüm gözü kayıyor diye 😄 doktor her anne bebeğinin şaşı olduğunu düşünür diyip gülmüştü 😄 bebeklerde gözlerin sağ sol beyaz tarafları eşit olmaz henüz o yüzden şaşı gibi görünür demişti. 9. Ayda çağırdı tekrar biz gitmeye gerek bile duymadık dediği gibi normalleşti büyüdükçe. Şimdi 18. Ayda genel göz muayenesine gideceğiz
birkupalatte EzgiBade Bebeklerde bu normal bir durum. Zaten göz muayeneniz olacak bu aylarda rutin olarak doktor da söyler. Henüz çok küçük ve gelişmemiş olduğu için böyle. 3. aydayız biz de kalmadı